Äntligen på plats

Godmorgon lördag❤️ 

Kevin och jag myser en stund i soffan framför Bolibompa. M var tvungen att jobba nu på dagen. Men sen ska han vara ledig resten av helgen. Vi har tyvärr inte setts så mycket denna vecka. Så resten av helgen ska vi bara umgås ❤️ 
När han kommer ska vi ner till min syster, hon ska fixa våra hår och så ska vi ha räk kväll☺️ 

Igår kom äntligen våra möbler och jag är mer än nöjd❤️ M var tvungen att jobba så en kompis var snäll och kommocj hjälpte mig bära in alla kartonger. Herregud, tänkte vi när vi såg det! Haha. Vi passade nämligen på att beställa en fåtölj och fotpall också när vi ändå beställde matstolrarna. 
Så hela kvällen satte jag ihop möblerna och fixade, när M kom hem var allt klart❤️ 
Vi är jätte nöjda! 


Är inte riktigt färdigt men ni förstår hur det kommer se ut☺️ 


Bella har hittat sin plats ❤️

Så dåligt ljus ute så bilderna blir inte så bra! 

KRAM
Shopping | |
Upp