28 april

Godmorgon Lediga torsdag❤️

Kevin och jag är fortfarande kvar i sängen, leker med bilar kollar Nyhetsmorgon och jag dricker kaffe! Bästa starten med bästa killen❤️

Vi har inga direkta planer idag utan vi tar det som det kommer idag. 
Jag ska börja min jobbhelg imorgon och så jobbar jag ända till nästa torsdag. Råkade bli så när jag tog ett extra pass. Bara att bita ihop och göra det, är ledig nästa helg och veckan efter åker vi ju till värmen☀️ 
Jag kan inte nog förklara hur underbart det ska bli att vara en vecka tillsammans utan jobb och allt. 
Både M och jag jobbar mycket just nu, jag jobbar en del extra för att kunna vara ledig mycket i sommar och han har extremt mycket på sitt jobb så ska bli skönt att kunna koppla av en vecka tillsammans och ägna all tid till Kevin ❤️



En trött och mammagosig kille efter dagis igår❤️ 

KRAM
Familj, Vår vardag | |
Upp