En riktigt ner svacka

Godkväll❤️ 

Jag är inne i en riktig svacka, jag skulle nog bäst förklara det som en liten sommar depression. Typ! Är helt nere och har ingen energi eller ork till att ens verka glad. För jag känner mig allt annat än glad just nu. Varför vet jag inte alls. 
Jag hoppas denna svacka går över snart och jag kan börja känna mig som vanligt igen. Kanske är suget efter semestern som drar också. Går ju på semster om 2 veckor och då har jag ledigt i hela 6 veckor tillsammans med min lill prins❤️ 
Idag gick vi på en kvälls promenad ner till älven här vid oss. Behövde tanka lite energi med mina killar ❤️ 








Ska hoppa in i duschen nu och göra mig färdig för sängen, imorgon väntar jobb och det är min jobb helg. 
Bästa med denna årstiden är att man kan cykla till dagis vid halv 7 på morgonen och det knappt kallt. 

KRAM
Familj | |
Upp