Grekland

Vi är här och har det hur bra som helst❤️
Vi har inte så bra wi-fi men det gör absolut ingenting. 
Just nu sitter vi på stranden, Kevin sover i vagnen, M och jag solar. Hur bra som helst. Våran sista dag här idag, imorgon kommer bussen vid 12 och hämtar oss för att köra oss till flygplatsen. 
Att få haft en vecka tillsammans har varit det bästa för oss allihop! M har kopplat av på ett helt annat sätt och Kevin har varit överlycklig av att ha oss båda för sig själv hela tiden❤️ Han har räknat in oss så att alla är med hela tiden. 
När Kevin somnat på kvällarna har M och jag satt oss på hotellrums balkongen och spelat kort och bara umgåtts han och jag❤️ 



Haha ser ut som jag fryser men det gör jag inte, vi var på väg att gå men så fastnade vi i Kevins lek hela tiden och i solen☀️ 

KRAM
Allmänt | |
Upp