Måndag & ny vecka!

Hejsan☺️

Jag har lite rast på jobbet och försöker hålla mig vaken, fattar inte att jag alltid ska lägga mig så sent. Får skärpa mig med det helt enkelt! Kanske blir lättare nu när man jobbar dag tid måndag - fredag.
Idag efter jobbet ska jag ner till min syster och hjälpa henne att flytta in i sin nya lägenhet.☺️
M kommer även han ner när han slutat jobbet med släpkärra så vi kan flytta alla stora möbler. Spännande!

Helgen har vi bara tagit det lugnt, m har varit jätte förkyld (mansförkylnig). Så han somnade klockan 18 på lördag och sov sen hela kvällen och natten. Så Kevin och jag njöt av en mysig lördags kväll bara han och jag❤️ Söndag var vi och tittade på ett hus. Efter det åkte vi och uppdaterade kebina garderob, han har verkligen vuxit ur det mesta i hans garderob nu. Tog en fika hemma hos hans farmor och farfar som slutade med pizza kväll där☺️

KRAM

Familj | |
Upp